Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Anal%C3%BDza%20datKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Spatial analysis and visualization of social media data
(Jiří Hladík)2024, Disertační práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gvoyr/ | Kartografie, geoinformatika a dálkový průzkum Země / | Práce na příbuzné téma
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
(Sarath Thulaseedharan Mallika)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/d2szx/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
The Language of Social Media
(Klára Schweinerová)2023, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u8os0/ | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / | Práce na příbuzné téma
A Sociolinguistic Analysis of Ventriloquism on Social Media: a #Doggo-Speak
(Katarína Halásová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kjyc2/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Impact of social media on businesses in Ghana
(Seth-Junior Sekyere Baako)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f2zot/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
(Elena Khokhlova)2019, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j8gj6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury (čtyřleté) / Hudební věda | Práce na příbuzné téma
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
(Dominika Beneš Kováčová)2022, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fqkkd/ | Anglická jazykověda / | Práce na příbuzné téma
Social Media Narcissism at Marketing Service
(Iuliia Baboshkina)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zg98i/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
(Polina Sorokina)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k4qcz/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma