Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
(Gyuzal Kuspakova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81715 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Optimization of Order and Purchase Process in SAP and Integration with Print System
(Radovan Nieslanik)2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gw9fw/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Kúpny rozhodovací proces spotrebiteľa na trhu letných dovoleniek
(Lenka Soroková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35121 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování a životní způsob čínských spotřebitelů v současné době
(Haochen Tian)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/atfrp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování současné mladé generace
(Tereza Šmolíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bsfus/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování a udržitelná móda
(Kristýna Zemanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emsfh/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Význam životního stylu pro spotřební chování
(Lucie Směšná)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k9jzz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování a zdravý životní styl
(Ivana Kolářová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26630 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování jako faktor sociální identifikace jednotlivce
(Kristýna Ondroušková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ya2ef/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování v oblasti zdravé výživy se zaměřením na zákazníky společnosti Country Life
(Michaela Peslová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81865 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma