Theses on the same topic (having an identical keyword):

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 3 4 5 6 » (total: 52 theses)
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
 (Pavla Sklenářová)

2024, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eM7976 | Informační management / | Theses on a related topic

Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
 (Dhruvin Chandrakant Panchal)

2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/151585 | Marketing a obchod / | Theses on a related topic

Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
 (Evgeniia Metlushka)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//grofg1// | Economics and Management / | Theses on a related topic

Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
 (Kadiatou Odeithiam)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//ohf1h8// | Ekonomika a management / Aplikovaná informatika | Theses on a related topic

Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
 (Maria Tomchanka)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/89729 | Aplikovaná informatika / | Theses on a related topic

Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
 (Miloslav Fiala)

2016, Bakalářská práce, Akademie Sting

https://is.sting.cz/th/dhq29/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Theses on a related topic

Customer Relationship Management
 (Tereza Otčenášková)

2010, Diplomová práce, UHK, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eM713 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Theses on a related topic

Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
 (Jayesh Rane)

2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Theses on a related topic

Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
 (Helena Briezstienská)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze

http://is.vsh.cz/th/10600/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
 (Daniel Brych)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/wsrpu/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic

« 1 2 3 4 5 6 » (total: 52 theses)