Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
(Valentína Mačičáková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80039 | Aplikovaná informatika / Informační média a služby | Práce na příbuzné téma
Firemní identity v českém zbrojním průmyslu na příkladu České Zbrojovky Uherský Brod
(Vojtěch Jagoš)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/aif29/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Firemní identita vybraného podniku v ČR
(Lucie Houdková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cs0c3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Studie firemní identity společnosti penetrující na trh
(František Šimon)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11203/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Gabriela Ducháčová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rrksz/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhdgs/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Ekaterina Ovchenkova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma