Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
(Jakub Bůšek)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ph6oq7// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Budování české luxusní hodinářské značky
(Jan Řehořovský)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91657 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
(Šárka Nováková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79754 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Dopad trendu udržitelnosti na Haute Couture a na luxusní oděvní značky
(Alžběta Kirschnerová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80275 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
(Dominika Zíková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89792 | Management / | Práce na příbuzné téma
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
(Jan Chocholáč)2014, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//3bcq9s// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
(Patrycja Szuściková)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j5rbn2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vybrané luxusní značky
(Dana Ondráčková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72426 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Analýza kontaktních bodů mezi cílovou skupinou „generace Z“ a vybranou značkou luxusní kosmetiky
(Petra Myslivečková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76534 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketing luxusní značky Dior
(Pavla Sedláková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69958 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma