Theses on the same topic (having an identical keyword):
značkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
MARKETINGOVÝ A KOMUNKAČNÍ MIX VYBRANÉ KULTURNÍ UDÁLOSTI
(Eliška Zukalová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id/wav2v7/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu | Theses on a related topic
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
(Lenka Vlčková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d422f/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
(Eva Hájková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d2vcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
(Jitka Kratochvilová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sqlgv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Globální marketing a lokální kultura
(Alena Skupinová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d46mw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Mezikulturní marketing: kulturní porovnání (vybraného státu) a České republiky s implikací na základní marketingový mix
(Johana Bursíková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71202 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
(Anastasiia Kalchenko)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awjq5/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Značka a její působení na zákazníka
(Lucie Havlíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5och/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
(Aneta Szulló)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwc55/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Theses on a related topic
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
(Lenka Kavuľová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yqk4m/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic