Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
(Kateřina Málková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ah6h10// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
(Tereza Šabatková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/spxp6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
(Martin Kulich)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f1ikq/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
(Dominika Šenková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q0m5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
(Denisa Čechová)2016, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/twm20/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
(Dominika Šenková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q0m5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
(Dominika Šenková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q0m5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv narůstající popularity filmu a filmových hvězd na dobový ideál krásy a každodenní oblékání v Československu na přelomu 30. a 40. let 20. století
(Diana Apetauerová)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s87jm/ | Sdružená uměnovědná studia / | Práce na příbuzné téma
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
(Martina Homoláková)2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gh9wy/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma
Homo narcissus: Postmoderní ideál krásy a jeho zobrazení v marketingu
(Dina Friedmannová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/whyb6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma