Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
(Valérie Štursová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aeaw5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
(Kateřina Hauptová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iiqdt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita in-store marketingu
(Gabriela Turková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/plakf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
(Karolína Lisztwanová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92405 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu
(Dagmar Grauová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/smx98/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
In-store marketing ve vybrané prodejně
(Žaneta ZAJÍČKOVÁ)2023, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//qznnqh// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti BILLA, s.r.o.
(Eva Moučková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45621 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová analýza in-store eventu konkrétní značky
(Denisa Kraftová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76452 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza současných in-store aktivit globální značky se sportovními potřebami
(Natálie Havlíčková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fi13gi// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
(Miluše Rohlová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y33yy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma