Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
BibleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Personální marketing ve vybrané organizaci
(Pavel Jiran)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/vimmd/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
(Maria Laura Elvir Ramirez)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91056 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Fygitální marketing
(Alexandra Stušová)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/bhu8k/ | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
(Lenka Kaňková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hlf00/ | Management a hospodaření ve veřejné správě / | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
(Justýna Lecianová)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/uewuw/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
(Karolína Vaňková)2018, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/omzv5h/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketing Communication of Selected Company
(Alla Petrosyan)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//n8enoq// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina
(Johana Holubová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p3pf2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina
(Johana Holubová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p3pf2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina
(Johana Holubová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p3pf2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma