Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mediální kampaňKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
(Hana Chmelíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l30mr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Etika v public relations
(Adéla Vaverová)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s0a03/ | Mediální a komunikační studia / Sociologie | Práce na příbuzné téma
Public relations jako prostředek pro komunikaci s medii
(Petr Ducháček)2009, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xk9ip/ | Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Public relations ve vybrané organizaci
(Martina Janů)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84583 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
(Monika Pertlíčková Balcarová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19460 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Mediální aféry versus Public relations
(Barbora Aubrechtová)2014, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//je0ipw// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci
(Vlasta Borůvková Buková)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1bvoab// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza mediální kampaně neziskové organizace
(Lenka Navrátilová)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vmjlu/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Účinky předvolební kampaně na rozhodování německých voličů
(Radka PAVLÍKOVÁ)2014, Diplomová práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//hcbspo// | Humanitní studia / Teorie a filozofie komunikace | Práce na příbuzné téma
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
(Anna Isakova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yp8l8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma