Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Customer, Relationship, ManagementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
(Pavla Sklenářová)2024, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM7976 | Informační management / | Práce na příbuzné téma
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
(Dhruvin Chandrakant Panchal)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151585 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
(Evgeniia Metlushka)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//grofg1// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
(Kadiatou Odeithiam)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//ohf1h8// | Ekonomika a management / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
(Maria Tomchanka)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89729 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
(Miloslav Fiala)2016, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/dhq29/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management
(Tereza Otčenášková)2010, Diplomová práce, UHK, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM713 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
(Jayesh Rane)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
(Jan Štosek)2012, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oh6s2/ | Informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma
Implementace reportů pro bankovní marketingové oddělení na platformě Microsoft Dynamics CRM pomocí nástroje Power BI.
(Natalie Zacharova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78599 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma