Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
(Jakub Al Charragh)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iyehr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Ženy v politickém systému České republiky a politický marketing
(Tereza Gaubová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kf0ck/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
(Adam CHROBÁK)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//l200od// | Politická komunikace a politický marketing / Politická komunikace a politický marketing / Mezinárodní vztahy a bezpečnost | Práce na příbuzné téma
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
(Eliška Procházková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB12020 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Politická kampaň voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010 v Ústeckém kraji
(Monika ROHLÍKOVÁ)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//edbg2b// | Politologie / Politická filozofie | Práce na příbuzné téma
Volební strategie vybraných politických stran na plakátech během první poloviny 20. let 20. století.
(Petr Jelínek)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kp6dc/ | Učitelství dějepisu pro základní školy / | Práce na příbuzné téma
Analýza senátní volební strategie. Případová studie volebního obdovu 57 - Vyškov v roce 2014
(Kristýna Chaloupková)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kq4il/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Volby 2006 - Volební strategie a využívání politického marketingu v České republice
(Anna Matušková)2009, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cqxpw/ | Politologie (čtyřleté) / Politologie | Práce na příbuzné téma
Volební strategie Občanské demokratické strany do Evropského parlamentu v roce 2014
(Vítězslav Tvaroh)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tnskc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie komunikace vládních stran za období 2013 - 2017
(Tomáš Duchoň)2018, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dwcy1/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma