Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
loajalita zákazníkůKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Koncept řízení loajality jako klíčová strategie řízení výkonnosti a úspěšnosti Škoda Auto, a. s.
(Vojtěch Paleta)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24539 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Loajalita zaměstnanců k podniku
(Petr Vilímec)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/zz5jz/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
(Kryštof Kolomazník)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p49em/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
(Maroš Broškovič)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eahoq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
(Petr Neuman)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81588 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
(Jana Ilavská)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wtp48/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Loajalita zákazníků ve vybrané bance
(Tereza TŮMOVÁ)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//bgfi6m// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování a loajalita zákazníka na trhu kávy v České republice
(Klára Galušková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//hymi4o// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
SPOKOJENOST A LOAJALITA ZÁKAZNÍKŮ PODNIKŮ INTERNETOVÉHO OBCHODU
(Veronika Mašínová)2015, Disertační práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//232b2q// | Ekonomika a management / Organizace a řízení podniků | Práce na příbuzné téma
Bonusový systém jako nástroj řízení loajality zákazníků
(Bára FIALOVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//j670c6// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma