Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
(Petra Ritschelová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e87oe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
(Nikola Jaurisová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eqdym/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení interní a externí komunikace ve firmě BOSCH DIESEL s.r.o.
(Dominika Pertlíková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//8ckfzw// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma
Nastavení komunikace v organizaci z pohledu vedení organizace a jednotlivých pracovníků
(Markéta BICEROVÁ)2024, Diplomová práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//9nhbhs// | Management sociální práce v organizacích / | Práce na příbuzné téma
Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy
(Jakub Khun)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//soo2ll// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
(Michaela Bernátová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ta1lg9// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhdgs/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Veronika Zahradníková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vfvi8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma