Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZlepšováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Spokojenost a zpětná vazba zaměstnanců v podniku
(Aneta Elišková)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/qto3w/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
(Zuzana Kodýdková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/orbok/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
(Karolína Matějková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/k3o3p/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
(Patricia Böhmová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/q0o1b/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Feedback in Translation Teaching and Learning
(Barbora Suchánková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kabx1/ | Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství anglického jazyka | Práce na příbuzné téma
Service Quality in the International Context
(Nikola Kopšová)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//qzhaqz// | International Management / | Práce na příbuzné téma
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
(Thi Huyen My Nguyen)2021, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//em50zv// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
(Kristýna Hochová)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//rt6irx// | International Management / | Práce na příbuzné téma
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
(Justice Banahene)2024, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště VŠCHT Praha / Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
• http://theses.cz/id//edu3lo// | Sectoral Management / | Práce na příbuzné téma
E-service Quality Measurement From Customers' Point of View
(Filip Vencovský)2014, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72270 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma