Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing sportovní akce - Euro 2008
(Tomáš Martínek)2011, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rjkqh/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma
Sociální a ekonomické přínosy regionální kulturní nebo sportovní akce
(Veronika Kapičková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74786 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Sponzoring a propagace sportovního klubu
(Šárka Minářová)2023, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//5idvrs// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Sponzoring a propagace sportovního klubu
(Zuzana Škůrková)2012, Bakalářská práce, Hornicko-geologická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/92592 | Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin | Práce na příbuzné téma
Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace
(Kateřina Kotlíková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wvhd3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
(Zora DUŠKOVÁ)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//nwvhn0// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Komparace softballových klubů v České republice se zaměřením na sponzoring
(Tereza Vlčková)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107589 | Ekonomika a management / Sportovní management | Práce na příbuzné téma
Propagace hudebních festivalů v České republice
(Tereza Voborská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/famj9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
International Brand Promotion Strategy
(Taras Dziuba)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/doju3/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma