Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
SWOT analýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Adam Trůbl)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j8f02/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Jan Krejčí)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rf28x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Paulína Minčičová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p0sv5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
(Ladislav Kremlička)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/onwmo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru služeb
(Jiří Hruška)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zwuqt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
(Pavlína Štiaková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n19v3/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
(Laman Guliyeva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93623 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
(Nikita Bubnov)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gav8e/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
(Anastasiya Kuznetsova)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kimnc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Přímý marketing jako komunikační technika
(Viktoriya Zabelina)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/du5l4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma