Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Korporátní klientelaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Specifika segmentace korporátní klientely ve vybraných bankách skupiny UniCredit
(Josef Švejkovský)2012, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/eiesd/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Firemné bankovníctvo vo vybranej komerčnej banke
(Miroslav Sabo)2011, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/jpfdj/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Specifika segmentace korporátní klientely ve vybraných bankách skupiny UniCredit
(Josef Švejkovský)2012, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/eiesd/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Specifika segmentace klientely ve vybrané bance
(Josef Švejkovský)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xnfco/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Tomáš Hajíček)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ma749/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
(Jiří Matoušek)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xss6e/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
(Irena Krucká)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xh4gm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma