Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Boundaries of Reality: The Effects of Madness, Psychological Disorders, and Dreams in the Works of H.P. Lovecraft
(Karel ZEINER)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//1c4gwq// | Filologie / Anglická filologie | Theses on a related topic
PSYCHOLOGICKÝ VLIV REKLAMY
(Natálie Kadlečková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//j0wuy1// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Psychologický vliv reklamy na nákupní rozhodování zákazníka
(Alexandra Blajerová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v7l27/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
(Josef Andres)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q1snof// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Vliv barev a jeho využití v marketingu
(Zuzana Kroužková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n9zuf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv psychologických aspektů reklamy na spotřebitele
(Martin Špicl)2019, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/h7fy2c/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Theses on a related topic
The influence of psychological and ethical aspects of advertising on human psyche
(Jana Kaliánková)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/25473 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
(Aneta Bencová)2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/ozn4pj/ | Řízení rozvojových projektů / | Theses on a related topic
PSYCHOLOGIE REKLAMY: EMPIRICKÁ ANALÝZA VLIVU ZNÁMÝCH OSOBNOSTÍ NA ÚSPĚCH REKLAMY
(Tomáš Novák)2012, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/q4bx6d/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Theses on a related topic
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
(Lucie Komínková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81397 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic