Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZákazníkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
(Zuzana Pindorová)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/t48rx/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
(Anežka Kasalická)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//v3ndsd// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
(Daniel Kvíčala)2023, Disertační práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/zbai8/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
The role of digitalization on brand loyalty in luxury industry
(Vladislava Savkova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91082 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Building Brand Loyalty through Digital Media in the FMCG Segment
(Petra Vondráčková)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28667 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
(Mariami Denosashvili)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4e0nu8// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
(Sára Dimovová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141977 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
(Karel Kučerovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82829 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Brand loyalty in the restaurant industry: The importance of total customer benefit.
(Polina Shumilova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80529 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma