Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Dramaturgie inscenace Velký Gatsby v Divadle na Orlí
(Michael Sodomka)2020, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/gp617/ | Dramatická umění / Divadelní dramaturgie | Práce na příbuzné téma
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
(Valeriia Sokha)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/szzcj/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Gastronomie, hotelnictví a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Dospívající publikum jako segment posluchačů vážné hudby
(Helena Macháčková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j3ju0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Publikum koncertů Filharmonie Brno ve Wannieck Gallery
(David Červinka)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xntwe/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma
Efektivní komunikační mix v uměleckém (hudebním) podniku
(Jaroslav Šefrna)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c2j99/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
(Adéla Pospíšilová)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//t4o9ga// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
(Adéla Pospíšilová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tlthym// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza využití značky
(Filip Azer)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/hm2a7/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Strategická analýza budovania značky a dlhodobého záujmu o nezávislú galériu: Prípadová štúdia galérie Citrus Jam
(Diana Fašangová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nucba/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Analýza značky České pirátské strany a jejího lídra Ivana Bartoše
(Eliška Dokulilová)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xvuzn/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma