Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Michal Mácha)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/quga4/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Markéta Housková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/unruo/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Anna Buštová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/jgrmt/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Šárka Konhefrová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/fq3h4/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců
(Filip Húšť)2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k6362v// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma