Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rekonštrukcia podobyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digitální antropologická rekonstrukce tváře pomocí Manchesterské metody a 3D modelovacích nástrojů
(Jan Eliáš)2015, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eamrz/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Rekonstrukce podoby na základě 3D skenu lidské lebky
(Jan Eliáš)2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m2109/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Rekonstrukce podoby na základě 3D skenu lidské lebky
(Jan Eliáš)2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m2109/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Digitální antropologická rekonstrukce tváře pomocí Manchesterské metody a 3D modelovacích nástrojů
(Jan Eliáš)2015, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eamrz/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Rekonstrukce podoby na základě 3D skenu lidské lebky
(Jan Eliáš)2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m2109/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Rekonstrukce podoby na základě 3D skenu lidské lebky
(Jan Eliáš)2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m2109/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
(Jan Pařízek)2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//2btxil// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Tvorba materiálů, světel a vizualizace interiéru v 3ds Max a Corona
(Miroslav Potužník)2022, Diplomová práce, Lesnická a dřevařská fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bx2vs9// | Nábytkové inženýrství / | Práce na příbuzné téma
Tvorba postavy v Autodesk 3ds Max
(Martin Kovářík)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xqd0v/ | Informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma
Tvorba charakteru v programu 3ds Max s důrazem na pojednání jeho povrchu
(Matej Oravec)2011, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/or7na/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma