Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Hodnota pro zákazníkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivnost zavedení nových služeb pro zákazníky
(Eva Robošová)2017, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/r75hb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zvyšování hodnoty pro zákazníka u výrobků a služeb společnosti PRESSMONT, s.r.o.
(Tomáš Štrobl)2013, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/o565e/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka
(Zuzana Ryšavá)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fdfcd/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Irena Veselá)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tih9o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Stanovení rozdílů mezi užitkovou hodnotou a hodnotou pro zákazníka na vybraném produktu
(Tereza Dostálová)2009, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/astgp/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Formulace marketingové strategie pro zkušební laboratoř
(Daniel Kudláček)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//qab7sp// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku
(Karel Pospíšilík)2008, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m0635/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Adriana Sadílková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6o47/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Renata Pithardová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iqktv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Daniel Rosa)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pziat/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma