Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Kritická, místa, kontaktního, centraKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Terciární prevence u uživatelů návykových látek - klientů kontaktního centra
(Lucie Balonová)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB15389 | Specializace v pedagogice / Sociální patologie a prevence | Práce na příbuzné téma
Metodika řízení projektu dodávky kontaktního centra
(Martin Tomášek)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kwlg9/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Komparace hodnotové orientace klientů kontaktního centra s klienty doléčovacího centra
(Rastislav SOBÍŠEK)2023, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//e20yoo// | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Analýza kontaktních oddělení Citibank se zaměřením na pochopení, analýzu a zhodnocení činností CitiPhonu
(Veronika Čapková)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/8956 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Získávání a výběr zaměstnanců do call center v bankovnictví (Specifika České republiky vs. Nový Zéland)
(Jana Čabrádková)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15101 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Call centrum a telefonní bankovnictví v ČR
(Kateřina Líznová)2009, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//8yiqyt// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Organizace výběrového řízení na dodávku IS pro Call centrum
(Martin Malý)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/yredy/ | Bankovnictví / Informační technologie | Práce na příbuzné téma
Efektívna komunikácia v call centre vo vybranej finančnej inštitúcii
(Martina Kusebauchová)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/t4sdt/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma