Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
prvky kulturyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kulturní odlišnosti v obchodním kontextu: kritika Hofstedeho koncepce kulturních dimenzí
(Nikola Pospíšilová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79645 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Projevy Hofstedeho kulturních dimenzí ve spotřebě jednorázových plastů
(Marie Soukupová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80585 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Rozdělení české společnosti dle kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho
(Ondřej KNĚŽOUR)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//zj33fe// | Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Ověření platnosti Hofstedeho dimenzí na příkladu vietnamské kultury
(Adéla Vacková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69513 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
(Jakub Bušek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zln0w/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Analýza firemní kultury a návrh změny
(Martina Satková)2021, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/3dfcm0/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
(Martin Janků), Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//s2x534// | (B0413) Ekonomika a management / (B) bakalářský | Práce na příbuzné téma
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
(Anastassiya Issakova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10467/vsh_b_a3/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Critical success factorst of B2B e-marketplaces’ marketing mix
(Jan Krchňák)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94430 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma