Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingový mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh marketingové strategie pro konkrétní projekt
(Iveta Myslivcová)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bmqy56// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Vodárna Karlovy Vary - Developerský projekt - žlutý tým
(Helena Ondryášová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84674 | MBA Nemovitosti a jejich oceňování / | Práce na příbuzné téma
Projekt efektivní internetové marketingové komunikace ve společnosti XY se zaměřením na optimalizaci webových stránek
(Martin Veselý)2014, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vap7r5// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix výstavby řadových domů v Nemilanech
(Pavla Kňávová)2013, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//0u1iag// | Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix obce Slatina
(Kateřina HOLASOVÁ)2018, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//xwui8g// | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
(Sevastian Kushnei)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/hlbwq/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Tržní a úřední cena půdy v kontextu záborů zemědělského půdního fondu
(Kamila Matoušková)2024, Bakalářská práce, Agronomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//x7ukfx// | Agroekologie / | Práce na příbuzné téma
Cena a kvalita piva - co dokáže hodnotit jeho spotřebitel?
(Kateřina Klimšová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82576 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma