Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Řízení a vedení lidí Call centra Alza.cz Třinec
(Grocholová Grocholová)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/zbf2i/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Hodnocení zaměstnanců call centra finanční instituce XY
(Helena Čikošová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//0o76g6// | Bakalářský program EM (Bc.) / | Theses on a related topic
Hodnocení zaměstnanců call centra finanční instituce XY
(Helena Čikošová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//jv4zkr// | Bakalářský program EM (Bc.) / | Theses on a related topic
Systém hodnocení pracovníků call centra
(Aleš Ventura)2013, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zji4q/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Fluktuace v call centru
(Anna Skoupá)2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y4ocy/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
(Petra Potůčková)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d6frn/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Theses on a related topic
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
(Oleg Gerasimov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90919 | Data a analytika pro business / | Theses on a related topic
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
(Petra Krpatová)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ael30/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Theses on a related topic
Hodnocení výkonu pracovníků call centra
(Václav Míček)2018, Bakalářská práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/52iyge/ | Řízení a ekonomika průmyslového podniku / | Theses on a related topic
Strategie call centra zaměřená na zvyšování kvality a výkonnosti
(Helena Hnátková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zkccg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic