Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Obchod TradeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží a obchodní podmínky
(Petra Becková)2015, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ktxzg/ | Právní specializace / Mezinárodněprávní obchodní studia | Práce na příbuzné téma
Koncept předvídatelnosti pohledem Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží a občanského zákoníku
(Ondřej Čala)2017, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y4hj4/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
The economic consequences of Brexit on free movement of goods, services, people and capital
(Kieu Hanh Nguyen)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71580 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Economics of Globalisation and European Integration | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje polygrafických výrobků a služeb
(Lucie Zárubová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/phd8b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozvoj a podpora prodeje cloudových služeb na českém trhu
(Alena Ostřížková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//7rgz3y// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
(Kateřina Krásová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aq7av/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
(Marcela Hipská)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nkdb5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v České spořitelně, a.s.- sektor finančních služeb
(Alena Ludvíková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kwof6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
(Nikola Najmanová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/krvbz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru služeb
(Jiří Hruška)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zwuqt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma