Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Obchod TradeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
(Martin Vajdík)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/soi72/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie jako podpora prodeje služeb cestovních kanceláří a agentur
(Daria Shebalina)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10258/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
(Michal Plaček)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghqc0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma