Theses on the same topic (having an identical keyword):
Dynamická, kontaktní, centraKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
(Kateřina Tvrzová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q3s4v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
(Veronika Zedníková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93616 | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků se zákaznickým centrem
(Milan Dvořák)2018, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//6h1m6u// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Měření spokojenosti zákazníků dámského fitness centra
(Markéta Konečná)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/145476 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Analýza spokojenosti zákazníků energetického podniku
(Karolína Svobodová)2018, Diplomová práce, Hornicko-geologická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/130240 | Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin | Theses on a related topic
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
(Jana Janichová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uyxpw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Jan Králík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsobv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
(Kristýna Teifertová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5ylv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic