Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
SWOT analýza firmy
(Ondřej Hněvkovský)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sjkhe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
SWOT analýza podnikatelského subjektu
(Marek Mrázek)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d907c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
(Stanislav Krátký)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bj9lv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategická analýza společnosti ČEZ Distribuce, a.s.
(Jan Vaniš)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49654 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
SWOT analýza podnikatelského subjektu
(Marek Vohradský)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lox9k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dopad mediální propagace na prodejnost produktu
(Dominika Janochová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/z1qq0/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Organizační a procesní aspekty tvorby a propagace produktu cestovního ruchu (na příkladu cykloturistiky v JMK)
(Martina Jaňurová)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z083z/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
(Lucie Chrástecká)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ngvm3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product
(Tanja MIĆIĆ)2012, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3zrk1g// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma