Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce
(Dominika Hloušková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v8fh3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce
(Michaela Kohoutová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o5q0q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
(Lucie Chrástecká)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ngvm3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product
(Tanja MIĆIĆ)2012, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3zrk1g// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Business Plan for SuperMop Market Place
(Volkan Öztürk)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73960 | Ekonomika a management / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Technologie, konkurence a cena na trhu výroby fotografií
(Wlasta Laura Laurenčíková)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g4xc1/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Cena jako komunikační nástroj
(Karel Kuruc)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/orunt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma