Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití spotřebitelského průzkumu pro stanovení relevantního trhu v meziměstské osobní dopravě v Ústeckém kraji
(Eliška Kleinová)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ve10m/ | Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika | Práce na příbuzné téma
Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci
(Radka Horáková)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k5eyjy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketigový průzkum na spotřebitelském trhu
(Simona Brabcová)2011, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//fbgkjc// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
(Artem Smirnov)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t4kkr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje
(Zuzana KNEDLOVÁ)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vjdwe6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Produktová fotografie jako nástroj podpory prodeje v jídelním lístku
(Ivana Peštuková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11118/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci
(Radka Horáková)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k5eyjy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
(Hana Sysová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eczbx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová analýza in-store ochutnávek značky Orion Ateliér společnosti Nestlé
(Eliška Kománková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69761 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza efektivity ochutnávek jako formy podpory prodeje
(Kateřina Korpasová)2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/102989 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma