Theses on the same topic (having an identical keyword):
Nákupní marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Elektronické nakupování v České republice
(Ondřej Mádr)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//xgbj21// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Theses on a related topic
Elektronické nakupování v podmínkách ČR
(Huu Hoa Nguyen)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ds7yd0// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Theses on a related topic
Snižování nákladů ve FN u sv. Anny s využitím elektronického nakupování
(Naděžda Ondráčková)2012, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/g5zdn/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Možnosti elektronického nakupování
(Jiří Bouchner)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1p9zfl// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Theses on a related topic
Možnosti elektronického nakupování
(Jiří Bouchner)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//wj5zpk// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Theses on a related topic
Možnosti elektronického nakupování
(Tereza Burešová)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//6u454u// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Theses on a related topic
The Effect of Personalized Social Media Advertisement on Purchase Intention
(Bengisu Uzun)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rufmo/ | Business Management / | Theses on a related topic
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
(Ülkem Altunbulak)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91014 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
Marketingové nástroje POP (Point-of-purchase)
(Eva Krušoftová)2010, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/n4oq3/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Theses on a related topic
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic