Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Nákupní marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Elektronické nakupování v České republice
(Ondřej Mádr)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//xgbj21// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Elektronické nakupování v podmínkách ČR
(Huu Hoa Nguyen)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ds7yd0// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Snižování nákladů ve FN u sv. Anny s využitím elektronického nakupování
(Naděžda Ondráčková)2012, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/g5zdn/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Možnosti elektronického nakupování
(Jiří Bouchner)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1p9zfl// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Možnosti elektronického nakupování
(Jiří Bouchner)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//wj5zpk// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Možnosti elektronického nakupování
(Tereza Burešová)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//6u454u// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
The Effect of Personalized Social Media Advertisement on Purchase Intention
(Bengisu Uzun)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rufmo/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
(Ülkem Altunbulak)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91014 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Marketingové nástroje POP (Point-of-purchase)
(Eva Krušoftová)2010, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/n4oq3/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma