Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Životní cyklus produktu
(Anis Habib)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7khl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Životní cyklus vybraného produktu ŠKODA na ruském trhu
(Jiří Jankovský)2016, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//nz6p0l// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Uvedení a životní cyklus výrobku
(Lenka ČARKOVÁ)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uoi5tj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Životní cyklus výrobku - případová studie ve společnosti ELEKTRO-LUMEN, s.r.o.
(Mária Lazíková)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b5x14/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Životní cyklus výrobku
(Denisa Suchá)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xtewz/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Ekaterina Ovchenkova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma