Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
singlesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
(Kamila Frolíková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uz3pc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
(Rudolf Hanusek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/js5w3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
(Štěpánka Vomočilová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ucg6m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
(Tereza Divišová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zzg3l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie postojů vybraných spotřebitelů na trhu potravin
(Václav Dedek)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139931 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty marketingové komunikace a chování spotřebitele společnosti Tesco Stores CR a.s.
(Izida Dolotina)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ibr0l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty marketingové komunikace uplatňované v marketingové strategii Jazykové školy EUFRAT s.r.o.
(Helena Vrátníková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fgtgh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu
(Lenka Lojková)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//sacfhk// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu
(Kristýna Balatková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/blt2t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mediální obraz singles ve vybraných časopisech
(Denisa Chytilová)2013, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p0a8i/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma