Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
(Kathrin Decknerová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93108 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Strategický marketing včetně projektové studie
(Gabriela Ondračková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/j6jq7/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Strategický marketing včetně projektové studie
(Lukáš Chytil)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/btgr7/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
(Dmitrii Bachukin)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83900 | Management / | Práce na příbuzné téma
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
(Lucie Baušová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/rbobr/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
(Veronika Smolová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/rkghp/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Expanzivní podniková strategie malého ekonomického subjektu pro vstup na zahraniční trh
(Jan Straka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//kkmwjf// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
(Michal Anestis)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/i87m6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
(Kateřina Formanová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/weeug/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
(Tetiana Remezovska)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1s44/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma