Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brand buildingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv marketingových komunikací v místě prodeje zboží na rozhodovací proces zákazníka
(Mojmír Špalek)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6cjh51// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie v oblasti rychloobrátkového zboží
(Radim Boháč)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83007 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje podniků působících na trhu s pleťovou kosmetikou
(Lenka Štulírová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ec90cg// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Petra Sinkulová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3szl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty podpory prodeje zaměřené na děti
(Karolína Sobišková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwude/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů
(Pavlína Bejčková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//3ud67y// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce
(Veronika CINÁDROVÁ)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//360d0z// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
(Robert Imling)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w97o8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj ovlivňující kupní chování zákazníka
(Andrea Houzarová)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gixfqc// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
(Aneta Jiránková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zolfl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma