Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Daň z přidané hodnotyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
(Eliška MALÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//gi4a2a// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Finanční analýza maloobchodní nabídky zboží a služeb ve venkovském prostoru.
(Brigita Králová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/scre0/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Finanční analýza maloobchodní nabídky zboží a služeb ve venkovském prostoru
(Martina Souhradová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/igiu6/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Možnosti plateb za zboží a služby pomocí mobilních telefonů
(Michal Novák)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13805 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
(Natálie ŠTEFANOVÁ)2016, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//586gtp// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Marketingové řízení firmy zaměřené na vizážistické služby a prodej kosmetického zboží
(Tereza Bařinová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//f4fzvv// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma