Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
TNCKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie firmy Coca Cola v České Republice
(Cyril Pimek)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79491 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Integrovaný systém řízení společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
(Karolína Spilková)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ysoydl// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Uvedenie nového produktu spoločnosti Coca Cola
(Barbora Vosátková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82699 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie firmy Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s. r. o.
(Tereza Hejnová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//9u6cdg// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Transnacionální korporace ve světové ekonomice a jejich vliv na rozvojové země
(Veronika Mikešová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/25972 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Nové trendy CSR strategií a jejich aplikace pro lokální strategii vybrané společnosti, včetně možností komunikace
(Kateřina Nováková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39546 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma