Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
(Rustam Galeev)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yx7tn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
(Vladimír Kopal)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dpprx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
(Michaela Srbková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t1jng/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Jan Králík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsobv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Radka Zemanová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vk9we/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
(Nikola Fránová)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dakr0/ | Marketing / | Práce na příbuzné téma
Senior Portal
(Jindřich Šmíd)2013, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/zec6u/ | Ekonomika a management / Informační technologie a management | Práce na příbuzné téma
Využití Drupal Commons v praxi: sociální podnikání a sociální sítě
(Matej Sabo)2015, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r34sa/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma