Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
event marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Public relations jako hlavní metoda podpory fundraisingu neziskových organizací
(Veronika Dávidová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54128 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Techniky public relations a veřejnost
(Alena Sudická)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/odmx4/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
(Jan Švarc)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ujz2a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations jako nástroj podpory prodeje
(Bohumil Novotný)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//vtk48v// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Public Relations jako nástroj podpory prodeje
(Bohumil Novotný)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//6nw662// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
(Nikita Yuskov)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwb8b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Event marketing a jeho efektivita
(Adéla Babišová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dme8i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje vybraného produktu a její vyhodnocení
(Dominika Hejlíková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vh5i7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing a možnosti jeho aplikace
(Martin Pacourek)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/but1z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
(David Randák)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ih24v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma