Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
event marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
(Monika Klegová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j8aoa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Beyond the filter: Dopad marketingové komunikace na sociálních sítích na body image, well-being a produktivitu
(Simona Haganová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91995 | Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace a image spol. Hoffmann Group
(Martin Kaše)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55520 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv krizové komunikace na image značky
(Jan Kobylík)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ca35ka// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace ve finančním podniku
(Ester Jagobová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i2obb/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
(Barbora Handlíková)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//lckb6o// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Image města a komunikace s veřejností
(Aneta Böhmová)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//2qg27d// | Hospodářská politika a veřejná správa / Ekonomika veřejného sektoru | Práce na příbuzné téma
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
(Adriana Malíková)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gtgjh3// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
(Denisa Králíková)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6jayqm// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma