Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky
(Jan Karlík)2013, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z557dp// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Budování brandu pro obchod pokojových rostlin
(Daria Tiulkina)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84577 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Analýza budování značky vybraného podniku
(Matej Vravko)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t9pl9/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
(Martin Machek)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44712 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
(Jan Zbořil)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
(Aneta Novosadová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73689 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová hodnota sportovních klubů
(Nikola Pfeiferová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ofam7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání a hodnota značky Euforie z pohledu cílové skupiny „studenti“
(Josef Kreische)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//x4kmwn// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
(Ladislava BEZDĚKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//4gwdd0// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma