Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
RyorKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
(Klára Pokutová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mofn3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vybraného podniku
(Natálie Bechyňová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x3gj9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie zvoleného podniku
(Klára Vitoušková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uqvzb/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Mezinárodní marketingová strategie
(Karolína Pustková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ujc7l/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
(Anna Cheblokova)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sjqg7/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
(Simon Kolář)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/u6val/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
(Jiří Rada)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g0r1b/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
(Mariya Belozyorova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypv9n/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
(Nora Khalatian)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83584 | Management / | Práce na příbuzné téma