Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Produkt jako zdroj konkurenční výhody Osobní účet České spořitelny
(Radek Šula)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/orr98/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vybraného bankovního produktu - běžný účet pro děti, případová studie
(Jitka Kuglerová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dzvh5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Běžný účet platební bilance a jeho udržitelnost na příkladu vybraných zemí
(Filip Joppa)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51977 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Základní platební účet a jeho význam pro spotřebitele
(Marek Bazala)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70369 | Finance a účetnictví / Bankovnictví a pojišťovnictví | Práce na příbuzné téma
Základní platební účet a jeho aplikace
(Jakub Bezděk)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73733 | Finance a účetnictví / Bankovnictví a pojišťovnictví | Práce na příbuzné téma