Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
analýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
(Jana Gajdicová)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/icmjw/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Sports Marketing and Its Social Impact
(Michael Rufer)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k10it/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
(Kamila Imanbayeva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsufq/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
(Valeriia Kabanova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxwui/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Modern Direct Marketing in Practice
(Viktoria Antalová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8a9d/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Company's strategy of marketing communications
(Sandhiya Suresh)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x1o5a/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou reklamní kampaň daného subjektu
(Jan Hrubeš)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//7xxbld// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
(Kamil Čech)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m0zxh/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
(Michal Poláček)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ctkkq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Charakteristika cílových skupin a analýza komerční a nekomerční reklamní kampaně
(Sandra Špalková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lhiuh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma