Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Přímý marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
E-mailing jako součást digitální strategie firmy, s důrazem na retenci zákazníků
(František Voltr), Bakalářská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//0rqy41// | 63 – 41 – N / 33 Digitální marketing | Práce na příbuzné téma
Přímý marketing jako komunikační technika v praxi e-shopů v ČR
(Petra Hrušáková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/id72x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
RFM analýza zákazníků e-shopu s pánskými doplňky
(Pavel Králíček)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50980 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma